pondělí 22. listopadu 2010

Tendon cup Trutnov

V sobotu 20.11. se uskutečnilo finále Tendon cupu v Trutnově . Jelikož to pořádal oddíl do kterýho chodim , tak i já jsem stim měl dost práce , ale o tom tenhle článek není.
V sobotu ráno jsme se kolem 8 sešli na Komendě , kde se stěna nachází . Začalo se scházet dost lidí , což se dalo čekat :-D . V 9 se uzavřela prezentace . V kategorii juniorů jsme se sešli 3 , takže paráda měl jsem ambice na bednu :-D . Lízt jsme začali asi v 10:30 , kvuli ostatním kategoriím kde jich bylo hafo . Z J- ček jsem první na řadu přišel já . První kvalifikačka mě bez větších problémů pustila až do topu . Potom přišel na řadu Mája . Ten trošku doplácel na to , že ještě neumí tolik nohama . Zato má ale pořádný bicáky :-D , takže se to vyrovnávalo . Po vydařený " šou " zkončil chyt před topem .
Mája a první kvalifikačka


Po Májoj přišel na řadu poslední J- čkař Lukas Berro . Ten vpohodě dolezl do topu . Co jinýho čekat .

Já  a 1. kvalifikačka

To samý ale s Márou
Na druhou kvalifikačku jsme zase čekali delší dobu . Já jsem zatim odjistil holky na jejich druhý kvalifikačce . A už šel na řadu Mája . Dolezl zhruba do půlky . Potom přišel na řadu Lukas a nastavil laťku hodně vysoko , co vysoko nejvejš . Topnul .Druhá kvalifikačka byla narozdíl od tý první vyrovnanější , nestačila pouze hrubá síla , chtelo to i trochu tý techniky . Vedla po převislý hraně a je vidět že jí stavěl hranovej mág Langřík . Díky za ní . A to už volali moje jméno . Navázal jsem se a už jsem se koulel .  Jak jsem se koulel po tý hrance tak postupně začalo natejkat a natejkat . Bohužel jsem vypadl chyt před topem , což mě naštvalo . Ale co nadělám . 





 Do finále jsme šli překvapivě všichni :-D . Domluvil jsem se z Jíťou a Klígrošem ( rozhodčí ) že J -čko pujde na řadu první , jelikož jsem měl ještě jistit finálovky holek a kluků . Tudíš jsem šel lízt první . Finálovka vedla přes buben do rajblu a mírně převislou stěnkou do stropu . Já jsem to " odkroutil " až do předposledního chytu před strop . Potom šel Mája ten zase předvedl " šou " dostal se zhruba do poloviny převislý stěnky . Nakonec na řadu přišel Lukas , ten dělal co mohl a přelezl mě asi o 4 chyty a tím si zasloužil první místo .
Já jsem jistil holky v jejich finálovce kterou jsem postavil . Dost mě zajímalo kde budou odpadávat .Nakonec jich jen málo dolezlo do převisu , kde to podle mě začínalo bejt těžký . Výborně zalezla Baruš Kubátová z vrchlabskýho oddílu . Zkončila nakonec druhá za Ančou Obročníkovou .
Kluci lezli taky dobře . Nejlepší výkon předvedl domácí borec Mára Oubrecht . Kterej dolezl do stropu a za velkýho povzbuzování v něm udelal asi 5 kroků a celý to zakončil velkolepou tlamou po hlavě dolů . Tim si získal srdce mnoha faninek :-D .Zkončil na prvnim místě .
Závody se docela povedly . A můžeme se těšit na příští rok .Výsledky dodám .

4 komentáře:

  1. Pjekny, skoda jen, ze to lezete na rybu, v rolika letech uz by vas mohli nechat normalne!:)
    Mira

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Míro. Já jsem za to " bojoval " , ale prej je to v pravidlech zakázaný. Na prvnim se lezlo jen finále.

    OdpovědětVymazat
  3. Verim Kubo, ty jako moralisa otrkanej z pisku, no tak kdyz aspon to finale, tak to uz trochu beru!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Moralista :-D , ale ono je to vpodstatě jedno, strachovou složku by ti to stejne nepřidalo co metr to nejt no fuj ... :-D Už se těšim na píseček. Příští sezonu do toho ( snad ) pořádně šlápnu ! :-)

    OdpovědětVymazat