pondělí 15. listopadu 2010

Nedělní odpoledne na Ostaši

V neděli ráno jsem váhal kam jet boulderovat . Nabízel se Bor a nebo Ostaš . Koštis jako "zástupce" vejletu na Bor se neozval a tak jsem zvolil Ostaš s Džiřřím . Vyjeli jsme kolem 12:30 ode mě směr Upice nabrat ještě Dejwiho, kterej se rozhodnul že se přidá - a dobře udělal, bylo krásně . Po příjezdu na Ostaš jsme na parkáči potkali  Néťovu káru . Říkáme si " paráda bude tam i Smolko s Néťou " , no nakonec byl Néťa s Terezkou . Naházeli jsme na sebe matky a mohly jsme vyrazit směr paseka . Na pasece jsme narazili  na Néťu a Terku . Néťa zkoušel " Pravej " na  "BAZÉN " . Chvilku jsme pokecali a pádili jsme se rozlízt na " LETADLO " . Na rozlez jsme si  dali " Na křídle vrtulníku " , potom " Smykem v letu ".

" Na křídle vrtulníku "



Džiřří a " Smykem v letu "
 Přešli jsme na " SPADLOU VĚŽ " zkusit " Schmeergel" . Kluci do dali asi z 3 pokusu a mě ne a ne to pustit . Času málo, takže jsem to nechal na jindy a vyrazili jsme za mim dalším " restem " a to za boulderem " Big balls " . Dejwi a Džiřří  to už mají  přelezený, tak to Dejwi  pro radost z prvního potvrdí  a Džiřřímu to pár pokusů zabere. Já pokusuju sním ale znovu nedávám . Naštvaně to balim a přecházíme na druhou paseku, kde mám rozlezenou krásnou hranku co kluci ještě nelezli .
Čistit se musí

Jířa a Schmeergel

Dejwi ladně přelejzá a to kruto variantou z lehu z lišty u šipky



Po příchodu na paseku 2 to vypadá suše . Rozložíme BD - matkyy a Džiří jde první . Nastoupí, párkrát plácne hranu a za stálýho posouvání paty je nahoře :-D . Řada přichází na Dejwiho . To co předvedl Džiřří předvede i Dejwi a na flash přelejzá .  " Kruci ty jsou dobrý " říkám si a já zase budu " zdržovat " . No nic zdá se že dnes to pouští, tak se  obouvám, naprášim a jdu na to. Chytnu hranu, hodim levou patu a už to valim, a valim a najednou jsem taky nahoře . Paráda . 
Jířa a " Big balls " 6C


Já a " Papojed " 6C



Je to tam
 Co dál ? brzo bude tma tak nebudeme chodit daleko a zkusíme " Online " na stejnej kámen . Jířa jde "zase " první a přelejzá na onsight . Podle průvodčíka je to 7A , takže super výkon .

" Online"

Dejwi vpohode dolézá do spoďáku ale skok je pro něj dost dlouhej . " Takže pro mě taky " říkám si .Ani jsem to nezkoušel a radši jsme zvolili ústup k autu a tradá domů . Takže kluci díky ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat