sobota 13. listopadu 2010

Nová boulderová oblast - Čížkáče

V roce 2008 jsem byl jeden víkend na Čížkáčích pomáhat na " skalnim výcviku" pro děti z oddílu. Tenkrát jsem si všimnul že kromě lezení s lanem by se tam dalo i boulderovat. Prošel jsem pár kamenů a po šipce ani po maglajzu žádná stopa. Vyhlídnul jsem si pár linek stim že se vrátim, s kartáčema, vydrbu to a pustim se do zkoušení. Samozřejmě jsem to rychle pustil z hlavy a byl celý léto radši na písečku v Ádru. Jenže v září přišla škola a sní i míň času. Přemejšlel jsem kam jezdit po škole a vzpoměl jsem si na Čížkáče. Při první příležitosti jsem vzal kolo a vyrazil. Podařilo se očistit a přelízt pár prvních boulderů. Byly to většinou lehčí bouldery na kámen " POCESTNÝ " , " LESNÍ MUŽÍK " a na " VLNU " .Vyrazil jsem ještě párkrát a byla zima.
Přístup
Další rok jsem to " flákal ". Až letos z jara jsme s Ínysem , Kurkou a Drťkou párkrát zajely. Čistilo se co se dalo. Tím vznikly další super bouldery ale i projekty na který se ještě musíme vrátit. Na " VLNU " jsme přelezly bouldery " Vlnobití  " za 6B , " Hyperbolu " za 6A , " Vlnovou hranu " spíš za 6A a " Formalitu " za 5C. Další krásnej kámen je asi 20 m dolů od " VLNY " , nese název " ÚSTAV " a vede na něj asi 5 boulderů od 5A do 6C .


Ta 3 -ka je tak za 6C.
" Čistící vášeň " mě pomalu přestávala bavit a já začal věnovat svůj čas zase  přelejzání hotovejch boulderů a cest v ostatních oblastech .Od tý doby se  " vedoucí " Čížkáčů  stal Ínys .V průběhu sezony pravidelně navštěvoval Čížky a vždycky očistil a přelezl něakej  ten prásk . Udělal první přelez boulderu " Divadlo " za 6C na kámen "DIVADLO " , první přelez  " Polární záře " za 6C na " AMUNDSENA " kde zvednout se z SD - čka je " morfo " . Na " AMUNDSENA " vedou ubec docela těžký věci , " Dobití polu " má zase přísnej zved a " Polární záře " je plácání hrany .


Tady je pár foteček z boulderování :

Hyperbola

6C-ejdo na " ÚSTAV "

Drťka a " Červ"

Drtič nastupuje do 6C - čka na " ÚSTAV "

Ínys v céčku
Takže jen co bude sucho , tak naberte BD - matky , kartáče a vyražte boulderovat na Čížky . Je to fajn oblast z velkym potenciálem .

Žádné komentáře:

Okomentovat