sobota 6. listopadu 2010

První BORování



V sobotu jsem šel stavět cesty na závody.Potkal jsem tam Langříka, trošku jsme pokecali a vypadlo z něho že jedou v neděli s Košťou a Vojtexem na Bor.Toho jsem se hned s Dejwim chytnul a domluvili jsme se že vyrazíme snima.Ješte na stěně  přišel Hrůša jako že by jel taky.Dejwi napsal Drťičoj, ten se samozřejmě přidal.Večer jsem domluvil s Košťou místo kde se ráno sejdeme.Ráno jsme vyráželi kolem 10 od čerpací stanice ONO.Jeli jsme za klukama, protože nikdo z našeho auta tam jestě nebyl.Vzali jsme to přes Poland , že prej je to lepší na přístup.Na místě jsme byli asi za hodinku od odjezdu.Celý natěšený jsme vyskákali z auta, naložili na záda BD matky a hurá do mírnýho kopečka.Nahoře se k nám přidal jestě David ze Zuzkou a přišel i Míra.Koštis jako znalec, nás poslal na krásnou oblou hranku, jakože je to "ízinka" na rozlez a že to všichni "OSneme".To se docela netrefil :-D.Boulder se jmenuje "Hurá na nákupy" a vede na "Obchoďák".Zabral mě asi 6 pokusů.Dál ho dal jestě Dejwi.Langřík s Davidem na OS.
 
Hurá na nákupy 6B a já
Ínys na hraně

 Potom jsme přešli jen pár metrů na kámen "Posed".Dali jsme si tam pravou a levou hranu.Já potom variantu Loveckýho speciálu.Dejwi  osnul "Puškohled" 6C a Langřík přelezl "Honitbu" 7A.
Langřík v "Honitbě" 7A ; na zemi nestojí :-D
S Mírou, Zuzkou a Davidem jsem se vydal na kámen "Mucholapka" že je tam prej krásná hranka a neaký cejdo.Nelhali!Hranka s názvem "Moucha na skle" mě pustila na OS, z čehož jsem měl radost.Dal jsem si jí ještě jednou - je fakt pěkná.Ale to už vedle padaly pokusy v "Mouše domácí".Přidal jsem se k pokusování a po asi 10 pokusech jsem usoudil že to něak nejde a nechal jsem to na příště :-).


Já a "Moucha domácí" 6C+

Ínys
Říkáme si "co dál? ".Na tuhle otázku nám odpověděl kámen "Hollywood".Z údolí na něj vede asi 5 bouldříků do obtížnosti 6B.Tak proč si je nedat.Jsou to trošku high bally , ale to nám nevadí.Snad to nebude tak těžký.A taky že nebylo, všechno jsme "OSnuli" a šli jsme za roh zkusit "Brada Pitta".To už je o něčem jinym.David dal jeden dobrej pokus ale u toho to zůstalo.
Blížila se tma tak jsem rychle vyrazili do sektoru "Poemex" na kámen "Kostka".Tam jsme přelezli "Lichou" hranu za 6A+ a dali se do zkoušení "Black jacku".Míra už to přelezl dřív, tak nám radil program.Ale nikomu ho nevyradil tak že by to přelezl :-D.Jen Koštis to dal stylem skok, oblina, skok na kříž a výlez :-D.
"Boulder" středem stěny jsme brali jako dobrej vtip :-D
Všichni začali balit ale mě to nedalo a šel jsem s Ínysem ještě na obhlídku "Poemexu".Na rychlo jsme si dali "Výlet do budoucnosti" na vedlejší kámen a "Complex" na Poemex.Ale to už padala tma.Nezbývalo nám než zabalit věci, zkouknout jedno cejdo na Poemex :-D a dát se na cestu k autu.Po příchodu k němu do něj nasednout a frčet domů.V autě jsme to vše probrali a usoudili jsme že Bor je super a že se tam budeme určo vracet.

Žádné komentáře:

Okomentovat