pátek 5. listopadu 2010

Podzimní Teplice

V pátek 29.10. jsme se vydali ve složení já, Kajda, Radis a Prkno do Teplic.Radis mě nabral na busáku.Potom jsme jeli pro Kajdu a vzbudit Prkase.Což jak se ukázalo později není lehký :D.Ale podařilo se a už jsme frčeli směr Teplice.Po příjezdu se odehrála menší scénka , když kluci zjistili že asi nemaj presa - ještě že jich mam tolik ;-).Na rozlez jsme si s Kajdou dali "Nejrychlejší spermii" pěknou spárku asi za V , která vede na věž Snoppy.Cestou dolů jsem si nacvakal železo do cesty Pedigree, kterou jsem chtěl dnes dát vkuse.To se povedlo a docela jsem se v tom prošel.Což jsem ubec nečekal.Kajda si to dal na druhym.Mezitím přišel Růža s Léňou stim, jestli ho v nečem neodjistim.Říkám "jasně" a šlo se na "Vrchol blaha".Růža do toho nalezl , cvaknul první , druhej a najednou pád.A druhej , třetí a pytel byl na světě.Zabalil to a se slovy "alespoň mam co lízt příští rok " se snáma rozloučil a jel domů.Já s Kajdou jsme šli pro kluky ke Krokodýlí stěně.Radis mezitím našel presa a Prkno usnul :D.Nechali jsme ho spát stim že se sejdeme u auta a pokračovali jsme směr Chrámovky.Cestou jsem okouknul cestu "Jampadampa" ale moc jsem to v tom neviděl, tak se šlo dál.Zastavili jsme u cesty " Stroboskop".Já už jsem to lezl , ale necvakl jsem čistě pátej kruh.Tim pádem jsem měl důvod to jít znova.V pohodě jsem dolezl na polici, tam jsem si provázal hodiny a důsledně jsem je prodloužil , nahoře to jinak dost táhne.Dolezl jsem do madla vpravo od 5. kruhu udělal krok do lišty pod něj a zase ne a ne ji vpohodě podržet a zapnout ho :-( .Tak krok zpět - sklepat.A znova do lišty, takhle se to opakovalo asi třikrát.Na počtvrtý jsem to vzdal a chytil jsem ho :-( .Pár nadávek cvaknout ho a  pokračovat dál , kde je to zase vpohodě.Nahoře jsem to "zdabloval" a jelo se dolů.Kajda si to dal na laně.Já jsem kouknul na Stoupu jak zkouší "Těžkou kartu" , kterou mimochodem hned další den dal.Kajda to dolezl a přišel Prkas a jelo se domů.Cesta domů byla samozřejmě zábavná.Jinak to s  klukama nejde :D.Takže "díky, díky moc".(foto dodám později)


Žádné komentáře:

Okomentovat