úterý 22. března 2011

A znovu Panťák

Sezona se pomalu rozjíždí a tak jsem 12.3. opět vyrazil na Panťák . Hlavním cílem bylo něco vylízt . Míra mě nabral kolem 9:30 a jelo se . Ve Vrchlabí jsme nabrali ještě Barču a v Semilech Honzu .
Když jsme šli k centrální stěně , tak už tam někdo visel . Říkám si , že je mi ten někdo povědomej . No jasně je to Brťák , kterej už brousil x-tou cestu .
Já jsem lezl s Mírou . Na rozlez jsme si dali " Návrat " VIIIa . Potom mě Míra hodil lano do " Maestra " IXb . To jsem si dal na laně a vymyslel jsem si super program v boulderu nad druhym jištěním . Nechal jsem si tam železo s tim , že dám pokus . A taky že jo . Lezlo se mě strašně nervozně , protože jsem to nechtěl zkazit a dávat další pokus . Nemám rád moc dlouhý pokusování . Většinou do 2 pokusů . Boulder jsem udělal docela vpoho , ale přišlo poslední pro mě nejistý místo pod 4 borhákem , dynamo krok za prstovku a já už jsem letěl stěnou směrem dolů :-( . Trošku jsem si zanadával a stáhl lano , že třeba za hoďku . Mezitím jsem jistil Míru . U toho mě pěkně odteklo a já byl zase čerstvej a celej hrr do druhýho pokusu . Navázal jsem se a už jsem valil . První borhák , druhej , boulder , třetí , potom magický " tcááááá " a už jsem držel madlo . Potom už to bylo jen vydržet a nezkazit to . Po cvaknutí slaňáku jsem měl vážně radost . Druhý lezení a už jsem vylezl pro mě docela těžkou cestu .
Na řadu přišel Míra . Vyběhnul si " Dohodu jistou " IXa ( těžkej boulder nad balkonkem ) . Já se v tom trápil na druhym . Po " Dohodě " mě čekala malá exkurze do " Plotny " konkrétně do cesty " Tutáč " Xb . Míra to šel na prvnim . Ke třetímu kruhu to dal vpohodě .Potom to už bylo horší . Nakonec to s menší pomocí koutu vytáhl . Já jsem to nechtěl ani zkoušet , ale přemluvil mě slovy " ke třetímu si krásně zalezeš " a tak jsem šel . Měl pravdu ! Zalezl jsem si parádně a k tomu 3 . kruhu jsem to OSnul na laně . Dál už  jsem se jen trápil až to nešlo ubec . Míra to ještě lezl na laně . Nahoře si poseděl , ale nakonec to něak vymyslel . Na dolezení jsem šel " Tělocvičnu " VIIIb . Tu cestu jsem lezl v loni na jaře za Langříkem . Tenkrát mě nešla . Ted jsem jí dal v kuse , ale ne uplně vklidu . Nepamatoval jsem si to a tak jsem pořád hledal co , jak vzít atd .. Docela boj to byl . Po slanění  jsme to zabalili . Vezli jsme ještě Brťáka .
Tím skončil další super lezeckej den . Doufám že takovejch bude ještě dost a dost ....
Díky všem zúčastněným ...

Žádné komentáře:

Okomentovat