pondělí 14. března 2011

První lezení venku !!!

Konečně je to tady . Jaro se blíží , počasí je spíš lezecký než lyžařský , a proto jsem se domluvil s Mírou , že v sobotu 5.3. vyrazíme na Panťák , zjistit jak na tom po tý dlooouhý zimě jsme . Sraz jsme dali v 9 u mě . Sestava byla : já , Míra , Michal , Kájos a z Liberce  přijel ještě jeden Michal . Po zhruba hodince jízdy jsme na byli místě . Vyskákali jsme z auta celý nadržený na cvakání , padání , přelejzání ........
Jako první cestu jsem lezl " E55 " za VIIb , byla krásná . Kárl si to vytáhl po mě akorát trošku promrznul u 3 . jištění . Potom jsme se vystřídali s Mírou a Michalama na " Návratu " VIIIa , kde mě nechali železo . Ten jsem vpohodě flashnul a Karel taky . Míra mezitím hodil lano do " Maestra " IXb a nám nebránilo nic si to dát na laně . Já jsem v tom trošku hledal program ale šlo to . Kája začínal doplácet na vejšku ale taky to něak dal .

Míra v Návratu
Michalové
Míra s Michalama odběhl na " Interviu " IXa . To jsem si nemohl nechat ujít , a tak jsem se šel kouknout . Míra to poslal úplně na pohodu . A to to nemohl na podzim dát . Je silnej . Já jsem to zkusil na laně  a potom co jsem to promyslel jsem to zkusil s prvnim cvaklym  , ale hlavně v kuse . To se asi na 3. pokus povedlo . Karel si to pozkoušel na laně a pak to taky poslal .
Míra v Interviu
A je po boulderu




A je posekáno

Já jsem jen tak tak došáhl  , pro Káju tam byla ta BD matka

Kája


 Po " Interviu " jsme šli na " Dohodu jistou " IXa . Je to krásná cesta , u třetího jištění je pro mě těžkej boulder . Na konec jsem si dal " Květinovou stěnu " VIIb .
Na první letošní lezení ve skalách to docela šlo .
Díky kluci .

Žádné komentáře:

Okomentovat