sobota 26. ledna 2013

Život to je Adršpach

Tak to je část refrénu známé písničky. Především to ale je čistá pravda. Ádr můj život ovlivnil totálně. A nejenom můj. Kolem sebe mám desítky lidí co to jedou podobně jako já ... Veškerý volný čas tráví v ádru, přizpůsobují se mu. A i díky těmto lidem je ádr takový, jaký je. V ádru jsem poznal spoustu úžasnejch lidí, kamarádů. Zažil jsem tam největší strach ... asi 20 krát. Napadal jsem stovky metrů a vypil nejeden sud lahodného, zlatavého moku ...
Našel jsem pár fotek z minulé sezony, takže je sem hodím a k něčemu třeba něco napíšu ...

Krásnej pohled z vrcholu Starosty na Kata, Pacholka a Cukrovarák Foto: Koštis

Já v dolezu na Starostu Foto: Koštis
Čajda na Konšeloj Foto: Koštis

Musím se přiznat, že až letos jsem stál na vrcholu Starosty. Je to ostuda, já vím, ale něak jsem se k tomu nedostal. To byly časy, kdy číslo bylo důležité ... Naštěstí je to už pryč ...
Na Starostu jsem lezl letos dvakrát, nejdřív bandička plná Koštisů + Lukáš. Stará cesta byla pro seznámení jasná volba. Podruhé jsem na Starostu lezl s Pavlínou. A protože je to opravdu vostrá lezkyně, chtěla tahat (naštěstí :-D ) a vybrala si " Nejlehčí variantu " od Romana Brta. Musím říct, že tak lehká varianta to teda není. To tam snáma tenkrát bylo hodně zahraničních lezců z celého světa. Ještě aby né, když se konal Mezinárodní sraz lezců v Ádru. Tenkrát mě Zbýša oslovil, zda-li bych nepomohl. " Jasně, že rád pomůžu ", tak něak zněla moje odpověď. Dostal jsem na starosti bandu Polských lezců. Vzal jsem je na něaký líp odjištěný cesty v Ádru, na něakou spáru, rajbásek a nakonec i na klasičku, ať to mají pestré. Překvapilo mě, že chtěli lézt na prvnim. Až v poslední délce na Štěpánce jsem musel Kubu vystřídat ve vedení, trošku se rozvibroval pod kruhem.

Hrana na Štěpánku, Já a Kuba na štandu a Adam na cestě za náma Foto: Zoban

Trocha romantiky, Já a přelanění Foto: Zoban
Další den jsem je vzal na Křižák. Ať si taky zalezou něaký " sportovky ". Na Květnové jsme začali a na Vyhlídkové placce zkončili. Karolina dala Tvarohovej granát a to navíc peklo programem s nohama u kruhu. Kluci to dali samozřejmě taky. Zkoušel se i Májovej granát ( Xa ). No zkoušel ... Výsledek je jeden flash a Adam na třetí, myslím. Kuba si dal na dolez Narozeniny a šlo se na hotel. Akce to byla opravdu povedená. Ádr všechny uchvátil. Ještě aby ne !

Za Stránskejma to mam rád. Je tam spoustu krásnejch cest a navíc jsou všechny u sebe. Mají to tam rádi i kluci, takže jsme se tam sešli. Lezlo se a zkoušelo. "Nejtěžší písemka" byla Jasná páka. Mě nepustila před rokem a Brožíka letos. Každopádně tohle IXb je z jiné rodiny IXb-ček. Z té přísnější ...
Brožík v  Jasný páce a Jířa v Převislejch trablích Foto: Koštis

Samešák a Hrana za kempem Foto: Koštis
Minulá sezona mě zase utvrdila v tom, co pro mě Ádr znamená. Znamená pro mě ŽIVOT  !

Žádné komentáře:

Okomentovat