sobota 11. prosince 2010

Rok " dvanuladeset "

Tak a lezeckej rok 2010 je za mnou . Jakej vlastně byl a co přinesl ? 
Byl moc rychlej , ale  přinesl mě spoustu krásnejch dnů ve skalách se super lidma .No a za ty krásný dny jsem konečně i něco přelezl .


První cesta při prvnim letošnim lezení  " Křeslo pro hosta "


Mája v akci
  Z jara jsem docela dost bouldroval , hlavně na Ostaši a na Čížkáčích , kde jsme s Hrůšou a spol. čistili a přelejzali co šlo . Ale nezapomínal jsem i na lano , takže jsem to něak kombinoval .V červnu jsem byl v Řecku , takže jsem 14 dní nelezl .
Léto patřilo písečku s Haničkou , Petem , Mrázou , Dejwim a se spoustou lidí .

Hanička , Langřík a Kubíno
Vlastně jsem byl začátkem Srpna asi 5 dnů v Polský Juře na vápně . Pro mě druhý lezení na vápně . Nejvíc jsem tam vylezl v kuse 7a .

Já v již zmíněnym 7a ; Polská Jura

Pete ladí plotnu v Polský Juře
Vydařený léto zakončil tradiční " horofest " v Teplicích , kterej i přes nepřízeň počasí považuju za povedenej a to i proto , že první den festu jsem vylezl 2 IXa -čka : Křížovou cestu a hlavně Narozeniny . Není to třeba čistá devina , ale u mě to bylo v hlavě. Chtělo se to kousnout a valit . Měl jsem z ní velikou radost , protože jsem překonal strach . No a přišlo září a sním i škola = míň času na lezení . V září a začátkem října šlo ještě jezdit do skal po škole , ale větší část října a listopad už to zůstalo jen na víkendy . Jeden tejden jsem zase navštívil Sokoliky v Polandu . Rozlezl jsem si tam něaký cesty a byl důvod tam jezdit , takže jsem tam byl asi 4 krát za sebou :-D . Vylezl jsem tam asi dvě 8- a hlavně dvě 7+ ky na onsight resp. jedno na flash . To mi udělalo radost . V září jsem si taky splnil sen , tim že jsem přelezl Unisono na Křižáku . Na jaře jsem v tom byl úplně temnej a najednou mě to pustilo z prvního ostrýho .
V říjnu jsem dal R.A.F na Chrámovky z čehož jsem měl taky velkou radost .

Pete Moravec v Bumerangu
No a teď jak to vypadalo v číslech : ve skalách jsem byl 92 dnů
                                                       vylezl jsem kolem 250 cest a 68 boulderů
                                                       nejtěžší cesta roku :  asi Unisono IXb
Kdo by chtěl vědět víc může se kouknout na můj deníček na lezci .
Takže moc děkuju všem lidem s kterejma jsem měl možnost si zalízt a trávit čas ve skalách .
P.S. Příští sezona bude mocná :-D .

2 komentáře: