úterý 3. ledna 2012

Pár směrů v hlavě mám a do všech kruhy dám ...

Teda  do těch co jsou alespoň trošku reálný ... Na Křižáčku jsem našel super mírně převislou linku , tak na dva kruhy. Tak proč je tam nezkusit dát ?  Jednou po škole jsem vzal bouldermámu, Máju a Cermího a šlo se na to. Po pár tlamách na zem, tak ze 3 metrů, se mě podařilo dolézt do velký díry. A ta díra byla první pořádnej chyt... Už jsem myslel že budu muset navrtávat z pozice , ale naštěstí jsem našel v levym rohu díry hodiny ... rychle provázat a konečně si sednout. Jak si tak sedím, nacházim ještě jedny hodiny. Sice jsou asi 4 krát tenčí , ale jsou na lepšim místě. Turborychle je provazuju a už sedim v nich. Je čas navrtat. Když si už jednou sedím jako pán ( v hodinách jako malíček ) zkouším si vytáhnout na repce malou AKUšku a předvrtat si díru pro navrták. Bohužel vrtačka nesouhlasila a udělala super hladkej ďolík, ale víc nic. Nakonec navrtávám jako vždy růčo ... Chvilka bez dechu a už sedím v borku. Dál už to probíhá klasicky .. vytáhnout kovárnu a tlouct do rouráku, dokud není díra hotová. A když už je,  vytáhnout lepidlo a lepit ... Za normálních okolností to i jde ale s mojí pistolí ? Největší peklo ...
Nakonec to ale něak dopadlo a v kruhu je smyčka.

Bouldřík hned ze začátku



Těžká práce ...
 Poslední projektíček kterej jsme stihli rozdělat před zimou je v Ádru kousek od Elišky. Celé to začalo tím, že jsem šel lézt s JP- čkem a Peťou. V plánu byla Smrt ve stínu bramborový natě, a protože jsem cestu už lezl a večírek byl fakt mocnej ( jedna z nejlepších letošních pártýs ), tak jsem to nelezl a šel jsem se pokouknout po volnejch směrech. Kousíček za Dianou jsem našel krásnou kyzovou stěnku a plán na další vejk byl jasnej.
Čas rychle běžel a už jsem byl zase v Ádříčku, ale tentokrát i s kovárnou a " údernou " partou :-D. Dojít pod stěnku a mohlo se jít na věc. Ze směru co jsem chtěl dělat původně nic nebylo, protože kluci řekli, že to nepujde. Takže se vrátím s něakým optimistou. A vlítneme do toho. Naštěstí jsem měl v záloze ještě jeden asi o 6 metrů vedle. Po pár šílenejch pádech na zem při navrtávání, kdy kladívko lítalo dost zběsile vzduchem jsem navrtal. Pak přišel na řadu Vojtex. Sedl do prvního a natloukl druhej navrtávák. Zase střídačka a šel jsem bouchat díru pro kruh. Mezitím přišel George - JP s Léňou, kterej byl sklízet na Kopci. Díra byla asi za 40 minut hotová a šlo se lepit. Bohužel jsem měl zase tu " skvělou " pistoli, která odmítla makat. To jsem se zase rozčílil ... Nakonec to dopadlo , že kruh je provizorvě utemovanej klackama ... ( a drží to, Koštis to vyzkoušel a né jednou .. :-D ) A to je náš poslední projekt s pracovnim názvem " BETONOVÝ DŘEVO ". Díky kluci !


Nejdřív to nakoutat

Zavrtávání je zábava :-D

Přidat popisek

Tomík v exkurzi nad kruh

Trošku jsme zatměli



Tak co už se taky těšíte na jaro ?

Žádné komentáře:

Okomentovat