pátek 1. dubna 2011

Konečně Křižáček

V neděli 13.3. proběhlo první letošní lezení na Kopci . Protože ráno byla ještě zima , vyráželi jsme až kolem oběda . Jel jsem s Peťou Moravcem a v Ádru jsme nabrali Máju a Káju . Káru jsme nechali u Peteho a vyrazili jsme . Po zimě jsme skoro zapomněli jak je ten kopec hroznej :D . Naštěstí jsme si rychle vzpomněli . Došli jsme pod " KUŽEL " a dali si na rozlez " Cvičení s kuželi " . Po vylezení jsem si šel pokecat na " ROKOKO " kde byl Alberto , Lukáš , George - JP .... Tohle mě chybělo, ta pohoda ve skalách , super lidi a věčný téma jak se co leze , kde kdo spadl a kdo co OSnul ..... Zase jsem našel smysl života .
Potom na řadu " Blejskání na časy " přišlo . Stačilo jen načíst pogram a vyběhnout to . Kluci si to pak taky dali . Kájos v kuse na druhej pokus . Má dobře našlápnuto .
Kárl pod prvnim v " Blejskání "




Po " Blejskání " byl čas na jarní pokus v " Tvarohovym granátu " . "Asi jsem se přes zimu flákal " běželo mě hlavou když jsem padal v boulderu nad 2 Q . A tehdy jsem se zařekl že to letos už nepolezu :-D . Nechal jsem se vystřídat Péťou , kterej to už má v AFu . Ale jaro je jaro , takže žádná sláva . Pokus o kus zkončil v boulderu . Kde jsme to nakonec zabalili .
Péťa a " Tvaroháč "





Obhlídka
Boulder

A takhle to dopadlo , Mája veselej a Péťa smutnej :-)
Na dolez jsme šli " Akademickou čtvrthodinku " . Mam tu cestu rád , sice jí  mam nachozenou , ale po zimě jsem si jí vychutnával . Možná až moc , protože mě něak natejkalo ... Kárl to šel jak jinak než na prvnim . Párkrát si odskočil do prvního kruhu a do druhýho pak to něak dal .

Příprava

Pod prvnim
 



To mě chybělo ...
Tak to bylo super odpoledne na Křižáku . Díky kluci .

Žádné komentáře:

Okomentovat